سرآغاز تولید در ۳۰۰ واحد راکد و نیمه فعال در گیلان!

سرآغاز تولید در 300 واحد راکد و نیمه فعال در گیلان!

استان گیلان با برداشتن گامی جدید در دو سال اخیر موفق به راه اندازی مجدد خط تولید ۳۰۰ واحد تولید کننده ی راکد و نیمه فعال شد. جزئیات مربوط به این خبر و متن گفتگو با ارسلان زارع را در ادامه ی این مطلب مشاهده فرمایید.

شرح خبر:

صبح روز پنجشنبه ارسلان زارع  در سالن الغدیر استانداری گیلان با موضوع نشست اقتصاد مقاومتی با اشاره به وضعیت فعلی کشور درخصوص راه های ایجاد امنیت اقتصادی، اظهار کرد: مهمترین راهکارها در این عرصه پر چالش پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در تمام ابعاد اقتصاد مقاومتی و تدابیر ریاست جمهور و بویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور است که با تمام چالش ها وضعیت اقتصادی کشور را به خوبی مدیریت کرده اند.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه این استان با داشتن مردمی نجیب در طول چهل سال انقلاب پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و همکار دولت بوده و هستند، افزود: بنادر آستارا، انزلی، تولید دو و نیم تن‌ انواع محصولات کشاورزی بویژه برنج و چای، کاهش نرخ بیکاری در امسال و تکمیل راه آهن رشت_ انزلی و آستارا از جمله ظرفیت های این استان است.

وی با اشاره فعالیت دو ساله ستاد اقتصاد مقاومتی در استان گیلان است، گفت: تاکنون ۳۰۰ واحد راکد و نیمه فعال مجددا به چرخه تولید استان بازگشته اند.

زارع در ادامه به پروژه های دست اجرای استان گیلان اشاره و تصریح کرد: پروژه های زیر بنایی در راستای توسعه استان مانند تکمیل هشت کیلومتر از آزاد راه رشت –  قزوین و ساماندهی پسماند سراوان از جمله این اقدامات است.

درباره لیلا حصاری