فکت های ترسناک واقعی

اصطلاح “فکت ترسناک” به معنای اطلاعات یا حقایقی است که باعث ترس، هول، یا نگرانی در افراد می‌شود. این اطلاعات معمولاً مربوط به مواردی هستند که با طبیعت تاریک، جهان ماورایی، جنایت و خشونت، بیماری‌های واگیر و غیره مرتبط هستند.

فکت‌های ترسناک ممکن است به دلیل تأثیرات روحی و روانی ناخوشایندی که در افراد ایجاد می‌کنند، برای برخی افراد جذاب باشند. برخی از افراد به دلیل علاقه به تاریکی و ترس، به دنبال اطلاعات و حقایق ترسناک هستند و از خواندن و شنیدن درباره موارد ترسناک لذت می‌برند.

اما برای برخی افراد، فکت‌های ترسناک ممکن است منجر به استرس، نگرانی، خواب‌های نامطمئن و حتی مشکلات روانی شود. بنابراین، باید با دقت و احتیاط به این نوع اطلاعات نگاه کرد و در صورت نیاز از کمک مشاوره‌ای روانشناسی استفاده کرد.

به طور کلی، فکت ترسناک یک اصطلاح است که به اطلاعات یا حقایق مربوط به موارد تاریک و ترسناک اشاره دارد و ممکن است برای برخی افراد جذاب و برای دیگران ناخوشایند باشد. این نوع اطلاعات معمولاً در حوزه‌های مختلفی از جمله فیلم، کتاب، رسانه‌ها و حتی داستان‌های ترسناک قابل دسترسی هستند.

۲۰ فکت ترسناک

۱- هر ادمی حداقل ۶ بار از مرگ فرار کرده

۲- تئوری هست که میگه شاید چند روح تویه شما زندگی میکنن و شما قوی ترین روح تویه اونا باشین شاید بعضی وقتا که یه صدا تویه سرتون میشنوین اون روح های ضعیف باشن که میخوان باهاتون صحبت کنن ؛)

۳‌-•جن زده ترین مکان دنیا

• میترلز پلانتیشن که میگه طلسم شده ترین مکان در کل کشور آمریکاست، مورد توجه بسیاری از شکارچیان روح قرار گرفته و اونا بارها این مکان را برای روح گیری و فعالیت‌های فراطبیعی شون انتخاب کردن . میگن ک این خانه روی یکی از گورستان‌های بومی‌های آمریکایی ساخته شده و خب معلوم که خیری برای کسی نخواهد داشت.

همچنین گفته میشه دست‌کم ده نفر توی این خونه به قتل رسیدن و آینه‌ی طلسم شده‌ای در آن هست که ارواح سارا وود روف و فرزنداش که زمانی اونجا زندگی می‌کردن، در آن به دام افتادن.

همچنین بعضی از بازدیدکنندگان ادعا کردن که روحی رو دیدن که پایین پلکان ظاهر شده و سپس در پله هفتم دوباره ناپدید شده؛ که انتظار میره همون ویلیام وینتر باشه

(کسی که در ایوان ورودی این خونه با شلیک گلوله کشته شد.)

۴- انسان تو زندگیش حدود ۲۶۰ هزار نفر میبینه و حداقل ۱۶ قاتل زنجیره ای از کنارش عبور میکنن

۵-اسکلت سرجیو لئونه

اسکلت هایی که در قسمت های پایانی فیلم خوب بد زشت ساخته سرجیو لئونه به نمایش در آمد، اسکلت های کاملا واقعی یکی از بازیگران قدیمی اسپانیایی بود که در وصیتنامه خود نوشته بود حتی بعد از مرگش نیز دوست دارد به بازیگری ادامه دهد!

۶-هیتر ده ها میلیون ادم را کشت ولی گیاه خور بود و اعتقاد داشت حیوانات حق زندگی دارن

۷-هر شب تا ۱۵ بار بدون اینکه بفهمیم بیدار میشیم

۸- ساعت ۲تا۳ شب ساعات نفرین شده هستن

۹- اگه شب بدون دلیل بلرزی یعنی ارواح یکی از اشناهات از دو متریت داره از نزدیکیت رد میشه

۱۰-وقتایی که چند تا حس داریم یا نظر متناقصی داریم یعنی چند تا روح تو بدنمون گیر افتادن

۱۱-زندگی فقط یه داستان طولانی و واقعی از این که چجوری میمیریم هست

۱۲-وقتی داری اهنگ گوش میدی حس میکنی یکی داره صدات میکنه یه روح گمشده داره تو رو از وجودش اگاه میکنه

۱۳- وقت هایی که خوابتون نمیبره در واقع ذهنتون میخواد یه خاطره تا دلتنگیتونو برطرف کنید ولی پیدا نمیکنه

۱۴-دلیل اینکه بیشترمون تو تولد خودمون ناراحتیم یعنی روز تولدمون روزمرگمون تو زندگی قبلی بوده

۱۵- فردی که هیپنوتیزم شده میتونه به خردسالی برگرده و تمام اتفاقاتی که براش افتاده با جزئیات برات تعریف کنه. مغز هیچ چیز پاک نمیکنه فقط نادیده میگیره

۱۶-میدونید چرا بازی های ترسناک انقدر طرفدار دارن توی جهان؟ چون علم روانشناسی گفته که انجام کارهایی که از اون ها وحشت دارین، حس شادی بیشتری به شما منتقل می کنه

‌۱۷-یه افسانه اینه وقتی کسی سکسکه داره یعنی یه نفر داره بهتون فکر میکنه

۱۸-اگه ستاره ی درخشانی تو اسمون توجه تو رو به خودش جلب کنه یعنی این روح ادمیه که مرده و داره بیصدا شما رو تماشا میکنه و شمارو دوست داره

۱۹-اگر اسم یا چهره کسی بدون هیچ دلیلی و یدفعه بیاد تو ذهنتون یعنی داره بهتون فکر میکنه

۲۰- اگر یه برگ بیافته روتون یعنی یه ارزتون براورده میشه

داستان های ترسناک کشتی اس.اس اورنگ مدان (SS Ourang Medan)

در ژوئن سال ۱۹۴۷ پیام‌هایی عجیب از یکی از خدمه کشتی اورنگ مدان برای کشتی‌های مختلف ارسال شد. او درخواست کمک داشت و پیام خود را اینگونه بیان کرد: تمامی خدمه به همراه کاپیتان کشتی مرده‌اند، مدتی بعد پیام دیگری دریافت شد: من هم مرده‌ام. این پیام‌های عجیب باعث شد چند کشتی آمریکایی و هلندی برای پیدا کردن اورنگ مدان اقدام کنند.

پیام‌ها از مسیر تنگه مالاگا، جایی بین سواحل خشک شده سوماترا و مالزی، دریافت می‎‌شد در نتیجه کشتی‌های جستجوگر به سمت این مناطق حرکت کردند. سرانجام یک کشتی آمریکایی به نام ستاره نقره ای، اورانگ مدان را پیدا کرد. آن‌ها با پیشروی بیشتر متوجه یک کشتی هلندی شدند که به حال خود به شکل عجیب و غریبی رها شده است. از آن عجیب تر این بود که هرچه به کشتی نزدیک تر می‌شدند، سیگنال های دریافتی بیشتر می‌شد.

احتمالا خدمه کشتی ستاره نقره‎ای فکرش را هم نمی‌کردند که چه صحنه‌های وحشتناک و چه اتفاق عجیب و غریبی انتظارشان را می‌کشد بنابراین برای کشف حقیقت وارد کشتی شدند و آنجا بود که متوجه شدند پیام‌ها و سیگنال‌های دریافتی، دروغین و اغراق آمیز نبوده‌اند. خدمه کشتی اورنگ مدان همگی با دهان و چشم های باز، دست هایی به حالت کشیده و صورت هایی به سمت خورشید بر روی عرشه کشتی مرده بودند و از حالت چهره‌هایشان مشخص بود که قبل از مرگ با صحنه‌های ترسناکی مواجه شدند به طوری که حتی حیوانات داخل کشتی هم از این حادثه جان سالم به در نبرده بودند.

برخی از خدمه به همان شکلی که مشغول انجام وظیفه خود بودند مرده بودند به طوری که افسر ارتباطات، همانطور در حال نوشتن تلگراف مانده بود و هنوز انگشت هایش بر روی دکمه های دستگاه تلگراف بود. خدمه ستاره نقره‌ای در زیر عرشه به جستجوی اجساد و یا شاید بازمانده‌ای از این حادثه گشتند و اجسادی وحشت زده را یافتند که معلوم بود قبل از مرگشان به شدت از چیزی ترسیده‌اند.

آن‌ها هرچه بیشتر به قسمت‌های زیرین کشتی می‌رفتند سرمای شدید و غیرقابل تحملی را حس می‌کردند که باعث شده بود اجساد طی این مدت در کشتی سالم بمانند و به همین دلیل امکان تشخیص دقیق زمان واقعه مشخص نبود. به این ترتیب کاپیتان ستاره نقره‌ای تصمیم گرفت کشتی اورنگ مدان را به کشتی خود متصل کرده و با خود به ساحل ببرد اما زمانی که خدمه در حال انجام مقدمات اتصال بودند اتفاق عجیب دیگری رخ داد.

مه غلیظی فضا را فراگرفت و پس از گذشت چند دقیقه، انفجاری بزرگ در اورنگ مدان رخ داد و این کشتی نفرین شده به همراه خدمه مرده و راز ترسناک و نامعلومش به اعماق دریا رفت. پس از گذشت سال‌ها از این اتفاق هنوز دلیل قاطعی برای آن کشف نشده، عده‌ای اعتقاد دارند که این کشتی هلندی مورد حمله فرا زمینی‌ها یا ارواح و اجنه قرار گرفته است.  برخی دیگر نیز معتقدند کشتی در حال حمل غیرقانونی و قاچاق گاز اعصاب بوده است و به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی، خدمه آن دچار چنین حادثه‌ای شده‌اند.

درباره لیلا حصاری