صفر تا صد لیفت صورت در ایران

می گویند صورت جوان، دل را جوان نگه می دارد، الحق که درست می گویند! سیستم اجرای لیفت صورت در ایران یا facelift in iran از زمانی شکل گرفت که شل شدگی پوست و افتادگی آن برای بانوان تبدیل به یک دغدغه مهم شد . روش های لیفت صورت متنوع هستند و داشتن چهره جذاب و شاداب دیگر یک رویا نخواهد بود .

لیفت صورت در ایران با جراحی

 وقتی صحبت از لاین های زیبایی می شود، جراحی صدرنشین است . لیفت صورت در ایران به روش جراحی توسط یک جراح حرفه ای و به واسطه برش های کوچکی در بخش جلوی گوش و در امتداد خطوط مو صورت می گیرد. البته قسمت های پشت گوش و چانه نیز در برخی مواقع نیاز به لیفت دارند . نگران جای اسکار نباشید ، اگر این کار توسط فرد حرفه ای صورت بگیرد بهترین نتیجه را خواهد داشت . چروک های پیشانی و دور چشم نیز به واسطه روش جراحی برطرف خواهند شد . مدت زمان جراحی معمولاً دو الی شش ساعت خواهد بود . در صورتی که مشکلات پوستی شما پیچیده تر باشد زمان نیز بیشتر می شود .

به منظور جراحی برای لیفت ، نیاز به جداسازی چربی و پوسته اضافه خواهد بود . این کار نیاز به دقت بالایی دارد . مکان مورد نظر بخیه زده می شود و پانسمان لازم بر روی بخیه قرار می گیرد . نگران باقی ماندن جای زخم و اسکار نباشید ، برش ها معمولاً در نواحی رویش مو و پشت گوش خواهد بود .

جوانسازی صورت

بررسی لایه های مختلف پوست صورت

به منظور جراحی لیفت نیاز به بررسی لایه های پوست صورت است . از بافت صورت تا استخوان حدوداً ۵ لایه در نظر گرفته می شود و لایه ای که به عنوان بیرونی ترین عضو صورت یا اسمز شناخته می شود می بایست لیفت شود . پزشک می بایست لایه مربوط به عروق و اعصاب را به خوبی شناسایی نماید تا آسیبی به بافت پوست وارد نشود .

منظور از لیفت عضلات فوقانی صورت یعنی پیشانی و همینطور عضلات اخم بین ابرو و گوشه های چشم است . در صورت یک عضله بالا برنده بوده و در حدود ۵ عضله نیز پایین آورنده هستند . در عمل لیفت صورت در ایران نیاز است تا عضلات اخم تضعیف شوند . گاه نیز پزشک تشخیص می دهد که مقداری از این عضلات برداشته شوند .

لیفت بخش پایینی پوست صورت مربوط به چانه ها ، زیر گونه و نواحی اطراف گوش است . افتادگی بسیار شدید در این راستا نیاز به دقت بالایی در جراحی دارد ببه طوری که علاوه بر برش پشت گوش می بایست قسمت های زیر چانه هم برش زده شوند .

لیفت صورت به روش اندوتاین ( جراحی به سبک مدرن )

اندوتاین یکی از روش های جراحی لیفت صورت که از روش های جراحی زیبایی در ایران یا Cosmetic Surgery in iran محسوب می شود و مسافران زیادی از کشور های مختلف دنیا به ایران سفر می کنند برای انجام انواع این عمل های زیبایی و انصافا پرطرفدار هم هست ، در این روش از یک پروتز نواری شکل که معمولاً باریک است کمک گرفته می شود . این پروتز می بایست زیر پوست قرار بگیرد بنابراین نیاز به برش پوست خواهد بود . وقتی روی پروتز فشار وارد شود در نهارت خارها وارد بافت و چربی زیر پوست می شوند و به نوعی چیم و چروک باز می شود . البته زمان نیاز است تا شکل بافت ها مدیریت شود . نتیجه کار رفع شل شدگی و افتادگی است .

لیفت بدون جراحی

نحوه عمل لیفیتنگ

لیفت صورت در ایران به روش جراحی به این شکل است که برشی کوچک زیر چانه انجام می شود . این برش کمک می کند تا شلی پوست شناخته شود ، چربی های اضافه خارج شوند و همینطور ستون های عمودی گردن نیز آشکار شوند . برش اصلی مربوط به داخل خط مو است و گاه نیاز به برش در پشت گوش به صورت دور تا دور لاله و همینطور جلوی گوش خواهد بود . این عمل سبب می شود تا قسمت های اضافی و چروکیده پوست سست تر شوند . از قسمت عقب گوش ، کشیدن اغاز می شود تا جایی که یک سطح صاف استاندارد ایجاد شود . معمولاً پزشک می بایست عضله پایینی را کمی بالاتر بکشد . این روش کمک می کند تا چروک های اطراف چشم ناپدید شوند . برای پر کردن گونه گاه از چربی شکم شخص استفاده می شود .

فیس لیفت

افراد مناسب جراحی زیبایی در ایران

کسانی که قصد جراحی لیفت صورت دارند باید در ابتدا مشاوره های لازم را پشت سر بگذارند. این افراد باید در سلامت کامل باشند. معمولاً رده سنی پر تقاضا به منظور لیفت صورت در ایران ، ۴۰ الی ۶۰ سال اعلام شده است . در این رده سنی افراد دچار افتادگی پوست می شوند و جراحی لیفت صورت می تواند این مشکل را برطرف سازد . با افزایش سن معمولاً پوست صورت بسیار آویزان می شود و این پروسه جذابیت و زیبایی صورت را کاهش می دهد . لیفت صورت در ایران به منظور بر طرف کردن چین های نازولبیال نیز یک انتخاب عالی محسوب می شود و در نهایت می تواند چین های بینی تا گوشه دهان را از بین ببرد .

در صورتی که به دلیل شل شدگی پوست ، چربی زیادی در زیر چانه شما جمع شده است کاندیدای مناسبی برای جراحی لیفت صورت محسوب می شوید . افرادی که قصد انجام لیفت صورت دارند باید برای مدت مشخصی دخانیات و سایر مواد اعتیاد آور را کنار بگذارند . افرادی که قصد کاهش وزن دارند باید پیش از جراحی این کار را انجام دهند . پس از لیفت صورت نیاز به نوشیدن مایعات فراوان است تا بهبودی سریع تر صورت بگیرد .

مخاطرات عمل لیفت

به هر حال هر نوع عمل جراحی درد دارد . لیفت صورت نیز ممکن است در برخی شرایط درد زیادی به همراه داشته باشد . مقداری تغییر رنگ ، حساسیت و یا تورم پوستی نیز ایجاد می شود که باید به طور دقیق بررسی شود . نخ های بخیه تا حدودی تحریک ایجاد می کنند بنابراین می بایست صبور باشید . خونریزی ، عفونت و یا مخاطرات بیهوشی نیز امر عادی است و باید دوره آن طی شود .

جمع بندی

ریتیدکتومی در ایران یا تجدید شباب الجلد فی ایران یکی از روش هایی است که معمولاً کمک به زیبایی سطح پوست کرده و به نوبه خود یک انتخاب عالی به منظور لیفت صورت محسوب می شود . جراحی زیبایی در ایران برای کسانی که دچار سوختگی شده اند ، به واسطه بیماری خاصی ، شادابی پوست خود را از دست داده اند و همینطور بر اساس افزایش سن دچار شل شدگی پوست شده اند کاملاً اصولی و ایده آل خواهد بود .

لیفت صورت در ایران یکی از پرتقاضا ترین روش های زیبایی در بین بانوان خوش سلیقه محسوب می شود . به این منظور می توان روش های جراحی و غیرجراحی را انتخاب کرد تا بهترین نتایج حاصل شود و شرایط برای بیمار قابل تحمل باشد . خوشبختانه نتایج نیز شگفت انگیز است .

درباره نویسنده