با رعایت این ۴ نکته در کنکور موفق تر شوید!

در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا ۴ نکته ی کاربردی در خصوص تست زدن و مهارت تست زدن برای شما بگوییم که با تاکید بر این چهار اصل می توانید کنکور موفق تری را سپری کرده و به انجام برسانید. با ما در ادامه ی این مطلب همراه شوید تا این ۴ نکته را بیان کنیم.

فهمیدن سؤال، نصف پاسخ

کلیدی ترین نکته در تست زنی، این است که به خوبی سؤال و معنای آنرا درک کنید. برای اینکار تلاش کنید در تمرینات خویش، تنها با خواندن صورت سؤال و بدون در نظر گرفتن گزینه ها، پاسخ را حل یا کشف کنید و بعد نزدیک ترین گزینه را انتخاب کنید. به مرور زمان به یک تست زن پرسرعت و حرفه ای تبدیل می شوید.

مقابله با وسوسه

شما باید بتوانید در در برابر وسوسه زدن تست بیش تر ایستادگی کنید. چنانچه چند تست را پشت سر هم نمی زنید، افکار منفی به ذهنتان می آید و احساس شکست می کنید. همه آنها را کنار بگذارید. شما قرار نیست معجزه کنید، قرار هم نیست خوش شانس باشید. بنابراین تلاش کنید چنانچه جواب سوالی را نمی دانید، آنرا نزنید.

دانش کافی در مسئله موردنظر

واضح است که داشتن اطلاعات کافی و منظم، برای هر نوع امتحانی لازم است. بنابراین تلاش کنید تا حد توانتان، در مسئله موردنظر مطالعه کنید. برای کسب دانش کافی شیوه درست درس خواندن هم اهمیت دارد.

اعتماد به خودتان مهم ترین اصل است!

اینکه به خودتان و دانش خود باور داشته باشید سبب می شود تا اعتماد به نفس شما رشد کند و میزان آگاهی و سرعت شما در حل تمرینات و مرحله ی نهایی یعنی کنکور بیشتر شود. شما می توانید با تکیه بر مهارت ها و دانسته های خود با کمترین میزان استرس شاهد رشد خود در سطوح مختلف علمی من جمله کنکور باشید.

برچسب ها ,

درباره لیلا حصاری