اشتباهات رایج گروه سنی ۲۰ تا ۳۰ سال

اشتباهات رایج گروه سنی 20 تا 30 سال

در این مطلب با ما همراه شوید تا برای شما از اشتباهات رایج گروه سنی ۲۰ تا ۳۰ سالگی بگوییم. در این گروه سنی شاهد اشتباهاتی هستیم که گاه می تواند مسبب ایجاد تنش ها و مشکلات و چالش هایی شود که شاید برخی از ان ها جبران ناپذیر باشند.

تنها استعداد کافی است؟

افرادی که در بلند مدت به موفقیت رسیدند با استعدادترین افراد نبودند، آنها کسانی هستند که هر روز در کار خود و برای رسیدن به موفقیت نهایی تلاش میکنند. برای رسیدن به موفقیت باید با ثبات بر روی مهارت های خود در زندگی کار کرده و از بازیگویشی را تا زمان رسیدن به هدف نهایی کنار گذاشت.

پول چقدر خوشحال کننده است؟

ساعت های شیک و اتومبیل های گرانقیمت زیبا هستند اما باعث شادی ماندگار نمیشوند. میل انسان به پول و موفقیت سیر نشدنی است و همواره به دنبال افزایش درآمد و رسیدن به جایگاه بالاتر است که این شما را مجبور میکند ساعت های بیشتری کارکنید. در حقیقت بازی پول و موفقیت یک زنجیره بی پایان است در انتهای این زنجیره شما به یک ربات تبدیل شده اید. چیزهایی مهتری از پول وجود دارد، مانند قدرانی از با اهمیت ترین لحظات و افراد زندگی. برای چیزی بیشتر از مادیات تلاش کنید.

گذشته و آینده

ذهن انسان در تلاش برای یادگیری از گذشته و پیش بینی آینده است اما تمام اینها هیچ کمکی برای رسیدن به شادی در زمان حال نمیکند. با یادآوری دوران مدرسه و “دوران طلایی” نامیدن گذشته و از طرفی ساختن یک جدول زمانی سفت و سخت برای کار کردن، ازدواج، بچه دار شدن و.. به خودتان در زمان حال کمکی نمیکنید و با توجه به فراز و نشیب های زندگی ممکن است که تأثیر منفی در زندگی شما بگذارد. خوب است که برای آینده ی خود برنامه داشته باشید و از گذشته درس بگیرید اما مهم تر است که در زمان حال زندگی کنید.

من همیشه بهترینم

مهم نیست که شما چقدر در کاری خوب هستید، همیشه کسی بهتر از شما وجود دارد. کافیست یک موضوع انتخاب کنید و مشاهده کنید که چگونه افراد با استعدادتری حتی با سنین خیلی پایینتر به صورت حرفه ای قبل از شما آن کار را انجام داده اند. باید در چندین زمینه به اندازه کافی خوب باشید و با پیدا کردن نقطه مشترک این استعدادها کسب و کار خود را شروع کنید و فردی منحصر به فرد باشید. بخاطر داشته باشید که نوآوری کلید موفقیت است.

رشد کنید و  رشد کنید و  رشد کنید

با اپلیکیشن ها موبایل و قدرت اینترنت احتمال تنها بودن بسیار کم است. وابستگی بر روابط مجازی و حتی واقعی مانعی بزرگی برای تبدیل شدن انسان ها به خود واقعیشان است. هنگامی که شما بطور مداوم بدنیال عشق، لذت و راحتی در بیرون از خودتان هستید، زمانی را که برای رشد درونی خودتان نیاز است تلف میکنید. به گشتن دنبال نیمه ی خود در شبکه های اجتماعی پایان دهید و تلاش کنید که به یک فرد بهتر و قوی تری تبدیل شوید.

دیگران را سرزنش نکنید

پدر و مادر خود را برای شرایط فعلی خودتان سرزنش نکنید. مسوولیت نویسندگی داستان زندگی خود را قبول کنید و تلاش کنید داستان جدیدی بنویسید که دیگران مشتاق به خواندن آن هستند. سرزنش کردن دیگران برای مشکلات زندگیتان را تمام کنید و برای زندگی خود تصمیم گیری کنید. خیلی زود به این نتیجه خواهید رسید که تنها کسی که لایق سرزنش است خودتان هستید.

گذر از ۲۰ سالگی شاید در نگاه اول وحشتناک به نظر بیاید اما اینگونه نیست. در این دهه شما با خودتان بیشتر آشنا میشوید و یاد میگیرید که خودتان را ببخشید، از اشتباهات خود درس بگیرید و خودتان را دوست داشته باشید.

درباره لیلا حصاری