نتانیاهو در صدد سوءاستفاده سیاسی از اوباما است

81480589-6230997

عاموس یادلین رییس سابق اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به آمریکا به منظور سخنرانی در کنگره آن کشور را بازی سیاسی و سوء استفاده از رییس جمهور آمریکا دانست و گفت: وی می خواهد برای رسیدن به حکومت ازشانه های اوباما بالا برود.

روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی روز سه شنبه نوشت: یادلین می گوید سخنرانی نتانیاهو در کنگره که دو هفته پیش از انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) ایراد خواهد شد، چیزی را در ارتباط با توافق غرب با ایران (درباره برنامه هسته ای) تغییر نخواهد داد.

وی در ادامه پرسید: آیا تصور می کنید که سخنرانی ننانیاهو چیزی را درباره ایران یا حزب الله تغییر می دهد؟یادلین تصریح کرد: این از بی مسئولیتی نتانیاهو است که اسرائیل را در حالی وارد تنش با باراک اوباما رییس جمهور آمریکا می کند که ایران در حال بهبود بخشیدن به روابط خود با آمریکا است.

رییس سابق اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: بنیامین نتانیاهو می خواهد از شانه های باراک اوباکا رییس جمهور آمریکا بالا برود تا به کرسی ریاست حکومت آینده برسد.کاخ سفید اعلام کرده است که اوباما در سفر نتانیاهو به دلیل نزدیکی انتخابات کنست رژیم صهیونیستی با وی دیدار نخواهد کرد. نتانیاهو دقیقا ۱۲ روز پیش از این انتخابات در کنگره سخنرانی خواهد کرد.

ایرنا

درباره admin