راز شاد زیستن

امروز تصمیم گرفتم کتابی رو معرفی کنم که خودم بارها خوندم و به خیلی از دوستان هم پیشنهاد دادم و در همین وبلاگ در پست چند سال پیش هم قسمتهایی از این کتاب رو نوشته بودم.

کتاب راز شاد زیستن بسیار معروف هست و بارها تجدید چاپ شده و کماکان کتابی پر فروش به حساب میاد.

۱۵ سال پیش وقتی این کتاب رو بهم پیشنهاد دادند که بخونم به خاطر عنوان بازاری و غلط اندازی که داشت بدون میل و رغبت شروع به خوندنش کردم ولی بلافاصله این کتاب جذبم کرد وتونست در بسیاری از موارد به من کمک کنه.

در اینجا گزیده هایی از این کتاب رو براتون مینویسم و در آخر هم لینک دانلود کتاب صوتیش رو برای اون دسته از عزیزانی که کمتر زمان برای کتاب خوندن دارند میذارم.

به امید اینکه این کتاب بتونه برای شما دوستان عزیزهم مفید واقع بشه.

راز شاد زیستن ، انجام دادن چیزی نیست که دوست داریم ، بلکه دوست داشتن چیزی است که انجام می دهیم

ما به عشق ، محبت و رفتار خوب احتیاج داریم . همان طور که در هنگام تولد چنین حقی را داشته ایم و هنوز هم داریم . عده ی زیادی تصور می کنند تا زمانی که مثل دیگران باهوش و زیرک یا جذاب و ثروتمند و یا قهرمان نباشند ، شایستگی عشق و احترام را نخواهند داشت . شما سزاوار و شایسته ی عشق و احترام هستید ، فقط برای این که شما ، شما هستید

بچه‌ها همه چیز را به‌سادگی می‌پذیرند. در آن‌ها پیشداوری وجود ندارد. از دید بچه‌ها فقیر و غنی، سیاه و سفید، همه خوب هستند. برای بچه‌ها مهم نیست که مذهب یا سیاست شما چیست؟ حتی اهمیت نمی‌دهند که شما حمام می‌کنید یا نه! بچه‌ها شما را می‌پذیرند، بچه‌ها اوضاع و احوال را می‌پذیرند تا آن‌که نپذیرفتن را یاد می‌گیرند.

جهان بازتابی از خود ماست . وقتی از خود بیزاریم ،از همه بیزاریم و وقتی به همین آه هستیم عشق می ورزیم ، تمام جهان به نظر فوق العاده و دوست داشتنی می آید.

ذهن بشر معمار بدن او و بدن بازتاب اندیشه های اوست .بیماری ذهن به بیماری جسم تبدیل می شود.

انسان باید احساس آند آه برای شاد زیستن و برای بهره برداری بیشتر از زندگی نباید دنیا را تغییر دهد ، بلکه باید خودش

تغییر آند .

هر جا هستید همان جا نقطه آغاز است ، تلا ش بیشتر امروز ،سازنده فردای متفاوت شماست .

عادات بد به آسانی شکل می گیرند ، اما زندگی با آنان دشوار است . عادات خوب به سختی تثبیت می شوند ، اما زندگی با

آنان سهل و آسان است

درباره admin