معرفی دندانپزشک خوب در تهران

پیدا کردن دندانپزشک خوب در تهران کار آسانی نیست اگر به دنبال دندانپزشک خوب در تهران می گردید باید ویژگی های یک دندانپزشک خوب را بدانید. یک دندانپزشک خوب باید دارای ویژگی های مهمی باشد: دقیق و ریزبین و درعین حال خوش خلق و صبور باشد، به سلامت بیماران اهمیت زیاد بدهد و اصول بهداشتی را دقیق رعایت کند، از لحاظ علمی و تکنیکی کاملا به روز باشد، سابقه کافی در زمینه کارهای زیبایی دندان داشته باشد، فارغ التحصیل از دانشگاه بسیار معتبر باشد، مراحل درمان را دقیق و کامل به بیمار توضیح دهد و همواره بهترین و معقول ترین و مناسب ترین درمان را برای بیمار انجام دهد.

زیبایی دندان:
اگر تا کنون به زیبایی دندان هایتان فکر کرده اید حتما به موضوعاتی چون سفید کردن دندان، بلیچینگ، لمینت دندان و کامپوزیت دندان برخورد داشته اید.
بلیچینگ سفید کردن دندان ها است که با دستگاه اشعه در مطب انجام می شود. همچنین گاهی بلیچینگ در خانه توسط خود فرد با مواد بلیچینگ که توسط دندانپزشک به فرد ارائه شده است انجام می شود. انجام دو روش باهم، تاثیر بهتری برای سفید شدن دندان ها خواهد داشت.
برای مشاهده روش انجام بلیچینگ مراحل سفید کردن دندان از وب سایت دکتر منوچهر هاشمی دیدن کنید: doctor-hashemi.com

اگر هدف شما فقط سفید شدن دندان هایتان است، انجام بلیچینگ گزینه مناسبی است. اما اگر هدفتان علاوه بر سفید شدن دندان ها، مرتب شدن و خوش فرم شدن دندان ها نیز هست باید به لمینت دندان و کامپوزیت دندان فکر کنید.
لمینت دندان یا ونیر دندان می تواند از جنس سرامیک باشد و یا کامپوزیت. پس بهتر است بگوییم لمینت سرامیکی و لمینت کامپوزیتی.
لمینت ها برای بستن فاصله بین دندان ها ، مرتب شدن نامرتبی و کجی دندان ها، بلند کردن دندانهای کوتاه و … کاربرد دارند.
لمینت کامپوزیتی و یا ونیر کامپوزیت و یا میتوانیم بگوییم کامپوزیت دندان  درمان بی آسیب و محافظه کارانه تری است و معمولا نیاز به تراش دندان ها ندارد، قابل ترمیم و اصلاح است و چون نیاز به قالب گیری و لابراتوار ندارد کم هزینه تر است ولی نیاز به پالیش کردن حدود یکی دو سال یک بار دارد.
لمینت سرامیکی نیاز به تراش دندان دارد ولی بعد از گذشت زمان، زیاد رنگ نمی گیرد.
یک دندانپزشک زیبایی خوب باید از لمینت و کامپوزیت، در موارد به جا و صحیح استفاده کند. یک دندانپزشک زیبایی خوب، تا حد امکان، به دندان ها شکل و فرم طبیعی و زیبا می دهد تا دندان ها حالت مصنوعی و فیک پیدا نکنند.
نمونه کارهای زیبایی دندان را در وب سایت دکتر منوچهر هاشمی دندانپزشک زیبایی مشاهده کنید. طبیعی بودن و در عین حال زیبایی منحصر به فرد لبخند، حاصل هنر و دقت و ظرافت کار دندانپزشک دقیق و پرحوصله می باشد.
برای مشاهده روش انجام لمینت دندان و کامپوزیت دندان و عکس های نمونه قبل و بعد لمینت و کامپوزیت از وب سایت دکتر منوچهر هاشمی دندانپزشک زیبایی بازدید کنید و صفحه لمینت دندان را بخوانید:
https://doctor-hashemi.com/laminate

عصب کشی دندان:
اگر دندانتان نیاز به عصب کشی داشته باشد هیچ جای نگرانی و ترس نیست چون با بکارگیری شیوه های جدید و استفاده از دستگاه های پیشرفته، همچون دستگاه روتاری اندو، عصب کشی دندان شما به راحتی و بدون هیچگونه درد و نگرانی انجام می شود. برای اطلاع از جزییات و مزایای روش جدید عصب کشی ازصفحه عصب کشی وب سایت دکتر منوچهر هاشمی دیدن کنید و مطلب عصب کشی با دستگاه را بخوانید: https://doctor-hashemi.com/root-canal-rotary

ایمپلنت دندان:
اگر یک یا چند دندان را از دست داده اید، با علم و تکنولوژی امروزه، به راحتی امکان کاشت دندان و ایمپلنت هست. پس از کاشت ایمپلنت، احساس شخص کاملا همچون دندان طبیعی است و همان حس دندان داشتن قبلی را دارد و از آن احساس رضایت می کند. کاشت ایمپلنت در یک جلسه و ظرف پنج دقیقه انجام می شود و حدود ۲ تا ۳ ماه بعد روکش آن گذاشته می شود. مطالب ایمپلنت و مراحل درمان ایمپلنت را در صفحه ایمپلنت وب سایت دکتر منوچهر هاشمی دنبال کنید: https://doctor-hashemi.com/implant

مطالب فوق برگرفته است از: وب سایت دکتر منوچهر هاشمی – جراح دندانپزشک از دانشگاه تهران – دندانپزشکی زیبایی از آمریکا

دندانپزشک

درباره admin