روشی جدید در یافتن مسکن دلخواه

saghf

همانطور که می دانید به مرور زمان با توسعه تکنولوژی های مخابراتی، اینترنت نفوذ و گسترش بیشتری در جامعه بشری پیدا می کند و افراد سعی می کنند نیازهای خود را از طریق همین ابزار تامین کنند. یکی از اساسی ترین نیازها مسکن و سرپناه است. همین موضوع ما را بر آن داشت که اقدام به تاسیس بانک اطلاعاتی وسیع در زمینه املاک در بستر اینترنت کنیم تا هموطنان عزیز بتوانند مسکن یا دیکر املاک مورد نظر خود را با استفاده از این بانک اطلاعاتی به نام سقف به آسانی بیابند.

در بانک اطلاعات املاک سقف گزینه های متنوعی برای جستجوی املاک گنجانده شده است که نقش موثر و مفید در جهت تسهیل کار کاربران سایت ایفا می کند.

کاربرانی که قصد فروش و اجاره املاک خود در زمینه های آپارتمان مغازه اداری تجاری ویلا زمین و دیگر زمینه ها دارند، می توانند هر تعداد املاک مورد نظر خود را به صورت رایگان در سایت ثبت کنند. برای ثبت املاک املانات متنوعی از طبیق درج تصویر، امکان مشخص نمودن موقعیت ملک بر روی نقشه، درج خصوصیات اصلی و جزئی هر ملک پیاده سازی شده است.

همچنین پنل مجزایی برای آژانس های املاک تعبیه شده است. در این پنل مشاوران املاک می توانند مشخصات و اطلاعات تماس خود را در معرض دید کاربران قرار داده و فایل های آژانس خود را به صورت رایگان در صفحه اختصاصی خود ثبت کنند.

برای دسترسی به سایت می توانید به آدرس روبرو مراجعه کنید:   بانک املاک سقف

به امید روزی که هیج هموطنی دغدغه ای برای تامین مسکن نداشته باشد.

درباره admin