دانلود آهنگ جدید

نکس وان بزرگترین سایت موزیک ایران می باشد که به شما اجازه میدهد به صورت رایگان به انواع دانلود آهنگ جدید و آلبوم موسیقی و آهنگ های شاد و موزیک ویدئو ها بپردازید دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی تک اهنگ خواننده های معروف با کیفیت اصلی موزیک و لینک دانلود مستقیم دانلود آهنگ جدید خواننده های معروف ایرانی ( آهنگ های امروز MP3 ) | جدیدترین تک آهنگ های ایرانی با متن ترانه و لینک مستقیم از نکس وان موزیک.

نکس وان

سایت نکس وان با هدف خدمت و توسعه به دنیای موسیقی در فضای مجازی در تاریخ یک شنبه ۲۹ اسفند ۹۵ کار خود را شروع کرده است .در سایت نکس وان شما عزیزان میتوانید از اخبار کنسرتها و جشنوارهای موسیقی مختلف با خبر شوید و جدیدترین موسیقی های ایرانی را مشاهده و دانلود کنید. سایت نکس وان در عرصه دانلود آهنگ شروع به کار کرده و سعی میکند که در این عرصه موفق باشه و البته سایت نکس وان سعی خودش رو میکنه که قوانین جمهوری اسلامی ایران رو رعایت کنه .
امید است که تیم ما در این راستا توانایی خدمت رسانی شایسته ای به شما مخاطبان گرامی داشته باشد.

محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده ۱۷ شهریور سال ۱۳۶۶ در تربت حیدریه متولد شد. مدتی در کرج ساکن بود ولی در حال حاضر ساکن قلعه حسن خان (شهر قدس) می باشد، اولین بار بطور جدی صدایش در تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهران شنیده شد، او در سال ۹۶ برای برنامه مهتاب شبکه تهران تیتراژ ویدیویی خواند که به شدت وی را به محبوبیت و شهرت رساند، نام این آهنگ سال نو می باشد.

محسن ابراهیم زاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.او از سن ۱۴ سالگی شروع به قرائت قرآن کرد. صدای او رفته رفته به حوزه ی موسیقی کشیده شد تا بالاخره در سال ۱۳۸۸ دوره های آموزش موسیقی را نزد استاد نیکنام گذراند و در همان سال اولین ملودی خود را تحت عنوان هنوزم وقتی میخندی با بازخوانی از ترک تورج شعبان خانی ساخت و منتشر کرد که با استقبال خوبی رو به رو شد. محسن ابراهیم زاده در سال های اخیر با انتشار آهنگ هایش در فضای مجازی محبوبیت خوبی به دست آورده است.

حجت اشرف زاده

حجت اشرف زادهٔ سال ۱۳۵۸ در نیشابور، خواننده ایرانی و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر است. سبک آهنگ او غم و شادی را در کنار هم جمع می کند و نهایتاً به شنونده حس خوبی می دهد. حجت اشرف زاده پیشتربا ترانه ماه و ماهی سراینده علیرضا بدیع شاعر همشهری اشرف زاده محبوب اهالی هنر و مردم شد.

اشرف زاده با لحن‌ها و آهنگ های پدر آشنا شد. ردیف آوازی را نزد رضا شاکری و صداسازی را نزد حمیدرضا نوربخش آموخت. همچنین مدتی از راهنمایی‌های محمدرضا شجریان استفاده کرد و با فنون آوازی و ردیف تحلیلی آواز ایران در سال ۱۳۸۵ نزد محمدرضا لطفی آشنا شد.همچنین فنون تصنیف‌خوانی و هم‌آوایی را از محسن نفر و پرویز مشکاتیان آموخت. او مشوق شروع کار خود را پدرش و همچنین استاد خود را در زمینه موسیقی پرویز مشکاتیان می‌داند. او با همسرش در فستیوال‌های موسیقی استان‌ها آشنا شد و در سال ۸۹ ازدواج کرد. همسر اشرف زاده قزوینی و نوازنده ساز دف است.

درباره نویسنده