معرفی سایت گیفت کارت

image1

وبسایت EgiftCardدر سال ۱۳۹۲ جزو اولین وبسایت های فروش لایسنس و گیفت کارت که تا کنون به فعالیت خود ادامه داده است. اعتماد شما اعتبار ماست. گیفت کارت برای خرید برنامه های تلفن همراه و خرید لایسنس از برخی سایتهای خارجی مورد استفاده می باشد. این وبسایت برای مبارزه با تحریمات کشورهای مختلف و عدم وجود ویزا کارت و مستر کارت در ایران گیفت کارت را برای رفع نیازهای تلفن همراه و سایر امکانات پیشنهاد میکند.

کلیه کالاهایی که در egiftcard عرضه می‌شوند اصلی بوده و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در سایت egiftcardبه فروش نمی‌رسد. در ضمن، تمامی محصولات توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوز های لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند.ودارای نماداعتمادالکترونیک میباشد  بنابراین، اصل بودن همه محصولات موجود در سایت egiftcardتوسط ما تضمین می‌گردد.
معمولاً گیفت کارتها به صورت مجازی و اعتبار پولی در حساب افراد با وارد نمودن یک کد شارژ میشود و شما در واقع با این اعتبار مجازی میتوانید برای خرید کالاها و خدمات الکترونیکی و حتی گاهی اوقات کالاهای فیزیکی و قابل لمس استفاده نمایید. کالاهای دیجیتالی یا الکترونیکی نظیر بازی، برنامه، کتاب ، فیلم و موسیقی هستند که معمولاً از طریق استور مربوطه قابل دریافت میباشند. برای مثال گیفت کارت اپل قابل استفاده در استور آیتونز یا اپ استور بوده و گیفت کارت گوگل پلی یا اندروید مارکت قابل استفاده در استور گوگل پلی و گیفت کارت مایکروسافت در استور مایکروسافت و ایکس باکس ، آمازون در آمازون ، پلی استیشن در سونی و غیره…
گیفت کارت آیتونز -گیفت کارت گوگل پلی – گیفت کارت پلی استیشن -گیفت کارت ایکس باکس و گیفت کارت استیم کاملاً قانونی رابه صورت آنلاین و تحویل آنی و از همه مهمتر پشتیبانی ۲۴ ساعته از ما تهیه نمایید . آدرس فروشگاه ما را به راحتی به خاطر میسپارید :

درباره admin