معیارهای انتخاب مطمئن ترین و بهترین موسسه مشاوره انجام پایان نامه ارشد

mecha1

تب تحصیلات تکمیلی در ایران بسیار بالا است. در راستای همین نیاز جامعه، موسسه انجام پایان نامه در تهران، شیراز، مشهد، اصفهان و دیگر شهرهای ایران جهت یاری رسانی به دانشجویان تاسیس گردید.

فاکتورهای انتخاب موسسه مطمئن و خوب انجام پایان نامه ارشد تیتروار و به تشریح در ادامه بیان شده است

 

  1. ۱ مدیریت موسسه توسط چه افرادی اداره می شود؟
  2. ۲ بررسی پیشینه و فعالیت موسسه
  3. ۳ میزان تلاش موسسه در جهت آموزش و تولید علم
  4. ۴ خوشنامی و شهره موسسه
  5. ۵ سطح کیفی و کمی پژوهشگران موسسه
  6. ۶ تعداد پایان نامه و پروژه های انجام شده موسسه
  7. ۷ مقر شهری و دفتر موسسه
  8. ۸ عقد قراردادهای موسسه به چه نحوی است؟
  9. ۹ قیمت انجام پایان نامه
  10. ۱۰ واریز وجه آنلاین از طریق درگاه پرداخت بانک ملت

مورد ۱: در کشور عزیزمان ایران، برعکس دیگر کشورها که مدیریت ها بر اساس سیستم می باشد، شخص محور است. موفقیت و شکست یک مجموعه در راستای تفکرات و فعالیت شخص اول آن مجموعه می باشد. اولین و مهمترین فاکتور موفقیت موسسه های انجام پایان نامه به چهار عوامل زیر بستگی دارد:

  • الف – سطح تحصیلات مدیریت مجموعه
  • ب – کیفیت سطح تحصیلات مدیریت مجموعه
  • ج – پایبندی مدیریت مجموعه به اخلاق علمی و شرافت کاری
  • د – در دسترس بودن مدیریت مجموعه

جهت بررسی چهار فاکتور بیان شده مدیریت انجمن مکاریتم به سایت انجام پایان نامه مراجعه نمائید

مدیریت انجمن مکاریتم در زمره نخبگان کشور می باشند که با جستجوی ساده فارسی و انگلیسی اسم در گوگل، اختراعات ایشان قابل مشاهده می باشد

 

مورد ۲: برای بررسی پیشینه انجمن مکاریتم، مشاهده رزومه و کلیپ انجمن در سایت مکاریتم کفایت می کند.

  • کلیپ فعالیت ها و دستاوردهای انجمن مکاریتم
  • رزومه انجمن مکاریتم

مورد ۳: موسسه ای باید انتخاب شود که در تولید علم پیش قدم باشد. موسسه خوب برای علم ارزش و احترام قائل است و اولویت فکریش ارتقاء علمی جامعه ای است که در آن زندگی می کند.

انجمن مکاریتم افتخار برگزاری اولین و بزرگترین کارگاه جامع مقاله نویسی در ایران را دارد

  • برگزاری اولین کارگاه جامع مقاله نویسی
  • اولین آموزش فارسی و ویدیوئی رفرنس گذاری با readcube
  • سمینار کارشناسی ارشد
  • شیوه ارتقاء رزومه علمی
  • دانلود رایگان نمونه پروژه انجام شده درس کنترل چند متغیره
  • BCI یا Brain Computer Interface چیست؟
  • رایانش ابری چیست؟
  • معرفی کامل رشته، دانشگاه و مشاغل مهندسی صنایع
  • مدارک و مراحل ثبت اختراع
  • پکس یا تصویر برداری دیجیتال
  • تعریف رادیو شناختی
  • اصول طراحی اجزای مکانیکی
  • مدل زدن داده های پنل stata و eviews

برای مشاهده صدها محتوای تولیدی و اختصاصی انجمن مکاریتم به لینک زیر مراجعه نمائید

مورد ۴:  با جستجوی مکاریتم یا mecharithm مشاهده می شود، نشان از برند شدن مکاریتم در سطح بین المللی است. تنها ارگان های معتبر که برند باشند توسط گوگل اینگونه نمایش داده می شود. بعنوان مثالی دیگر می توانید ارگان دیگری مثل “دانشگاه تهران” جستجوی نمائید. برای انتخاب یک موسسه با جستجوی اسم موسسه، صحت برند بودن آن بررسی و سپس تصمیم گیری نمائید. مکاریتم برندینگ بین المللی می باشد.

مورد ۵: کیفیت پژوهشگران یک موسسه در ابتدا راستای کیفیت سطح تحصیلات مدیریت موسسه می باشد

مورد ۷: بهتر است در دسترس باشد اما این مورد درصد معیار پایینی در انتخاب دارد، زیرا مجموعه ای که شرافت کاری و اخلاق علمی نداشته باشد به راحتی وجدان را زیرپا می گذارد و حقیقت را حاشا می نماید.

تفکر مکاریتم موسسه ای با رویکردی شبیه آمازون یا دیجی کالا است.در دسترس بودن برای تمامی فارسی زبان های مقیم ایران یا دیگر کشورها ( ۱۵ درصد پایان نامه و پروژه های مکاریتم توسط ایرانی های خارج از ایران ثبت درخواست می شود. ۶۰% پروژه ها توسط هموطنان گرانقدرمان از استان های غیر از پایتخت).

با توجه به عصر اینترنت و جهانی شدن دنیای کسب و کار و خدمات آنلاین، در جهت راحتی و صرفه جویی در زمان و هزینه پیشنهاد می شود برای انتخاب برترین و مطمئن ترین موسسه رعایت دو گزینه الزامی است: ابتدا برندینگ آنلاین موسسه مدنظر سپس اعتبار مکانی. مهمتر از مکان فیزیکی، برندینگ آنلاین و رزومه کاری موسسه انجام پایان نامه است. زیرا حضور در موسسه تنها ممکن است یکبار مهیا شود اما تمامی خدمات پایان نامه بعد از آن اینترنتی و بصورت دورنگاری محقق می شود.

مورد ۸: موسسه ای معتبر و علم محور، به هر نحوی به دنبال عقد قرارداد کلان نیست. عقد قراردادهای مکاریتم بصورت مرحله ای است. در ابتدا پروپوزال عقد قرارداد می شود و بعد از تصویب پروپوزال و مشخص شدن نوآوری، توقع استاد راهنمای محترم از دانشجو و توانایی دانشجو، پایان نامه عقد قرارداد می شود. علت اینگونه قرارداد بستن تیتروار در ادامه بیان شده است:

  • نگاه موسساتی که از ابتدا کامل قرارداد می کنند، کیلوئی است! زیرا تا وقتی پروپوزال ثبت نشود ایده دقیق و سخت گیری استاد راهنما مشخص نمی شود و چنین قراردادهایی یعنی همه پایان نامه ها با یک نگاه دیده و مبرهن است با کیفیت ثابت انجام می شوند! چند سوال مهم: تمامی ایده ها به یک اندازه زمانبر است؟ ( در رباتیک تعداد لینک های ربات از دو به سه، کنترل خطی به غیرخطی تغییر یاد یا در رشته های علوم انسانی Spss با Eviews جایگزین شود به یک اندازه زمانبر است؟ ). هنگامی اخذ یک واحد درسی و پایان نامه در یک دانشکده اگر دو استاد مدرس وجود داشته باشد، دانشجویان تفاوتی بین اساتید جهت اخذ واحد قائلند یا خیر؟ ( هر استاد راهنما سختگیری مخصوص به خود دارد و موسسه مطمئن انجام پایان نامه ارشد بر مبنای معیارهای مختلف اخذ قرارداد میکند تا در ادامه همکاری حرف و حدیثی و ناراحتی بین طرفین رخ ندهد. بارها دانشجویانی از دیگر موسسات تماس گرفتند و فرمودند موسسه همکار به علت اینکه استاد راهنما بسیار سختگیر بوده از ادامه همکاری سرباز زده اند یا دَبِه! کردند و افزایش قیمت دادند ).

جهت آگاهی از جزئیات قرارداد انجام پایان نامه موسسه مکاریتم بر روی لینک های زیر کلیک نمائید

  • ثبت درخواست انجام پایان نامه و ارسال پیش فاکتور
  • تعهدات قرارداد پایان نامه و پروپوزال در موسسه انجمن مکاریتم

مورد ۹: علم قیمت ندارد. علم گران است. پایان نامه وقت گیر و استرس زا می باشد. پژوهشگر خوب، با تجربه و با سواد برای ۱۸ سال تحصیل و مشقت های خود ارزش قائل است. موسسه معتبری که میخواهد حداقل شش ماه با دانشجویش همراه باشد باید وقت زیادی صرف کند. به موسسه ای که قیمت پایین و غیرمعقول ارائه می دهد باید با تردید به آینده همکاری نگریست

مورد ۱۰: درگاه پرداخت آنلاین بانک ملت به موسسات حقوقی و اشخاص خوش نام واگذار می شود.

لینک درگاه پرداخت آنلاین بانک ملت انجمن مکاریتم

 

نکته پایانی: دانشجوی محترم بعد از انتخاب موسسه انجام پایان نامه و واگذاری پروژه به آن، ارائه دهنده ی پایان نامه شما هستید و باید به حدی از توانایی علمی دست یابید تا بتوانید رضایت اساتید محترم راهنما و داور را جلب نمائید.

 

افتخار مکاریتم پیروزی در نبرد است. نبردی علمی دانشجویان انجمن و اساتید محترم داوری در جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری. اگر میخواهید پیروز این نبرد باشید همین الان بر روی عکس زیر کلیک نمائید


انجام پایان نامه | انجام پایان نامه ارشد | موسسه پایان نامه نویسی

اگر تصمیم دارید در حوزه و رشته های مربوط به انجام پروژه های دانشجویی و انجام رساله و پایان نامه دکتری و پایان نامه مدیریت و تهیه پایان نامه و پایان نامه حسابداری و دیگر رشته های مهندسی و علوم انسانی مشاوره کسب نمائید تنها برند، انجمن مکاریتم می باشد.

 

 

درباره admin